Aptituds, Interessos i Valors personals

Inicialment cada alumne realitzarà de manera escrita una petita reflexió sobre com són i com es comporten amb la família, amb els amics i amigues i finalment un petit escrit meditant el que anteriorment han respòs, en referència quina percepció tenen de si mateixos. Veure annex 1
Orientacions per al professorat
S’ha de plantejar la reflexió de manera no invasiva, entenent que és un exercici d’autoreflexió de la pròpia manera de ser i que les respostes quan més sinceres siguin, més orientadores seran.
  • Crear un ambient proper i facilitador
  • Donar-los la consigna que el que escriguin serà confidencial i privat, si es que no expressen el contrari
  • Ajudar-los en l’aclariment de les qüestions si ha de menester

Seqüencialització
  • Repàs i recordatori de la sessió anterior
  • Explicitació inicial de la reflexió escrita del temps que disposen (uns 45 minuts), de la necessarietat de fer-ho de manera individual, essent el màxim de sincers possible
  • Dubtes i preguntes
  • Realització de la reflexió escrita
  • Mini debat grupal de la dificultat o no, de la reflexió i perquè

Avaluació
  • Avaluació
  • Comprovar la realització de la reflexió escrita

Cap comentari: